Morgonmys!

2015-10-25 @ 11:24:01 / Allmänt
Inatt ställdes klockan tillbaka en timme, var rädd att jag skulle behöva gå upp i ottan med lilltösen 😂 men vi vaknad vid halv åtta imorse 😊 eller ja hon var vaken en sväng tidigt imorse som vanligt, men vi somnade om ❤️ 


Testat både dopklänning och klänningen till dopfikat idag med 😊 båda passade och det finns utrymme för att växa lite till 😉❤️ 
Samma dopklänning som min lillasyster är döpt i, lite kul 😊 har dock beställt ny rosett till dopklänningen, kommer bli superfint! 


(min rosett men inte dopklänningen, fick bilden från henne jag beställt, så inväntar denna fining i brevlådan till veckan 💕)

Jag och Ellinor ska ta oss en tur till blomsterlandet sen, köpa några blommor. Kanske blir att titta in någon annanstans med 😊 får se! Tänkte dock att fröken skulle vakna och äta igen innan vi åker 😊 hon däckade ju igen när hon fick mat imorse så hon har sovit snart 2,5 timme i skrivande stund 😍 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: