Torsdag

2015-11-05 @ 22:29:01 / Allmänt
Veckorna verkligen bara flyger förbi! Jisses 😳 

Hursomhelst idag har vi vart iväg på babycafé en stund. Efter det passade jag på att ta en promenad i Kumla för att variera sig lite 😊 


Himla trist väder men egentligen perfekt promenadväder 😊 
Åkte också förbi maxi och handlade lite, skulle också titta lite hårfärg till min kära mor som jag ska testa något nytt på på söndag, men gjorde jag det? Nej det glömdes helt av så får kolla det imorgon eller på lördag 😘 

Annars har det inte hänt så mkt här hemma, tvättat upp en hel del och tagit det mest lugnt 😊 hängt upp några foton på väggarna och fixat lite presenter till våra pappor till fars dag 😊 

Har också sålt av lite lite babysaker vi inte längre har nytt av, tänkte försöka sälja babygymmet vi har då vår tös aldrig uppskattat det, men så lade jag henne där igår innan jag skulle fota och nu minsann är det ju lite roligt 😂 


Så avvaktar försäljning av det för nu. 

Fixade ihop lillans outfit för dopkalaset tidigare med så allt är på samma ställe när det är dags nästa helg 😊 


Imorgon ska dopklänningen strykas och rosetten på 😊🎀



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: