Bakning

2015-10-29 @ 21:57:54 / Allmänt
Har bakat massor idag! Tre drömrulltårtor och kärleksmums. Så nu är fikat inför helgen fixad, det enda som är kvar är tårtan, får fixa den imorgon 😊 måste dock fixa lite pynt till den med! 
Tror visst min kära make är glad för att jag har fixat massor till hans kalas för han kom hem med fina blommor till mig ❤️ 

Hjärtat satt och lekte och plockade medan jag bakade 😘


Och dessutom lagade han mat medans jag nattade vårt hjärta, hann också med en dusch efter nattningen 😉❤️

Har hunnit fixa naglarna med, både klippt och målat👌🏼💅🏼 man känner sig lite finare när naglarna är fina 😊 


Nu ska jag också få lite fotmassage innan det är dags att sova 😊



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: