Tisdag

2015-11-03 @ 22:42:11 / AllmÀnt
Denna dagen har spenderats hemma hos mamma och pappa 😊 
Tog en promenad vid lunchtid, gick förbi minneslunden och tĂ€nde ljus för saknade farfar ❀ sen fortsatte vi promenera, vart drygt 1,5 timme. HjĂ€rtat sov fortfarande gott i vagnen nĂ€r vi kom hem till mamma och pappa igen sĂ„ stĂ€llde vagnen inne pĂ„ deras altan, dĂ€r sov hon ytterligare en timmeđŸ‘ŒđŸŒ 




Sen vi kom hem har jag hunnit tvĂ€tta dopklĂ€nningen sĂ„ nu ska den bara torka och strykas sen Ă€r den redo inför dopet 😊 tvĂ€ttade ocksĂ„ upp de koftor jag hĂ€mtade igĂ„r, sĂ„ bra att man kan köpa second hand! 
Var ocksĂ„ till jobbet igĂ„r eftermiddag, hĂ€lsade pĂ„ men sĂ„ var det lönemöte inför lönesamtal till vĂ„ren 😊 fick en sĂ„ fin tröja till Ellinor som Gun pĂ„ jobbet stickat, sĂ„ snĂ€llt! 😍 


Men hjĂ€rtat har fĂ„tt Ă€nnu fler fina tröjor föregĂ„ende helg, den rosa av en vĂ€ninna till Tonys faster och de andra tvĂ„ av min mormor 😊 





SĂ„ nu har hon sĂ„na för en stund framöver 😊

NĂ€r jag nattade Ellinor hade vi ett litet "moment" ❀ 
Hon tittade pÄ mig nÀr jag strök hennes kind och la sin lilla hand pÄ min arm och sÄ ler hon sitt underbara leende.
DĂ„ svĂ€mmar kĂ€nslorna över totalt ❀ att man kan Ă€lska nĂ„gon sĂ„ mycket, sĂ„ hĂ€ftigt! 





Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: