Mammas tjej

2015-10-29 @ 12:17:54 / Allmänt
Hon sov hela natten i sin säng mammas lilla tjej ❤️ tror det mest är mamman som drabbats av lite separstionsångest trots att hon bara ligger kanske 30 cm längre bort 😂 
Men så duktig ju! Och föräldrarna får sträcka ut i sängen, skönt! 

Dock tyckte hjärtat att det var dags att gå upp kl 6.40. Men fick ligga och dra lite grann iaf innan jag la henne bredvid mig för lite mys! 😊 fick dra igång babblarna så jag hann klä mig osv 😊 bra barnvakt det där 😉


Bakade lite innan jag fixade frukost till oss båda med, drömrulltårta 😊 måste göra ett par till men potatismjölet tog slut, så Tony ska få handla med lite hem. 
Tänkte baka kärleksmums med men sen får det räcka, bara en tårta imorgon så är allt klart inför helgen 😊👍🏼 

Har också hunnit med en långpromenad! Så skönt. Och det är så fint ute nu, älskar alla färger på hösten 😊🍁🍂 





Nej lite lunch kanske? 😊



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: