Lördag

2015-10-24 @ 21:03:38 / Allmänt
Hjärtat tyckte att kl 5 var en bra tid att gå upp idag, hon försöker varje dag 😝 men efter ca en timme somnade hon om och så sov vi till kl 8 istället, mycket bättre tid enligt mamman. 
När vi gått upp och fixat frukost till oss båda kom Christian (Tonys bror) och Billy hit och hälsade på, de hade kört Elin till jobbet 😊 så vi tog en liten promenad och gick förbi handelsträdgården här i Östansjö, köpte lite ljung att ha vid entrén, vart superfint 😊
Billy fick låna vår andra vagn då han inte riktigt orkar gå långpromenad och hade inte med sin vagn, något för liten men det gick och han somnade t.o.m mot slutet, dock var minsta kusinen först att somna ❤️ hon somnade medan vi körde ut vagnen hemifrån 😍 


Var tvungen att fota Tony när han körde vagnen, ser man inte varje dag 😉

Hjärtat fortsatte sova i vagnen hemma med så hon sov faktiskt mer än 2 timmar där, mys!👌🏼❤️ 

På eftermiddagen fick vi besök av Tonys mamma och syster Linda med. Hann slänga ihop en kladdkaka som jag faktiskt lyckats bra med! Brukar jämt få dom lite för torra i min smak men denna vart toppen!👌🏼 

Nu har jag nattat lillan, duschat och hunnit målat naglarna samt tittar på "Så mycket bättre" på tvn, funderar på att ta mig någon chokladbit kanske 😊 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: