Höstpromenad

2015-10-26 @ 21:41:56 / Allmänt
Idag tyckte lillhjärtat att vi skulle gå upp strax efter kl 6 imorse 😳😓 
Behöver väl inte säga att mamman inte höll med. Försökte få henne att somna om och jag tror att efter någon timme så somnade hon igen och jag fick sova till kl 8 innan hon vaknade igen och tyckte att nu får det vara nog med sängliggande 😂 

När vi väl gjort i ordning oss och ätit frukost så började stumpan bli trött igen så jag stoppade henne i vagnen och gick ut, vart drygt 50 min promenad, tänkte att hon skulle vakna snart men icke. Hon sov nästan totalt 3 timmar i vagnen ❤️ hoppas det fortsätter så många ggr. Vart nästan lite sådär frågande vad man ska göra, känner mig lite bortkommen tror jag när hon inte är vaken eller inte sover hos mig. Som nu i skrivande stund med, har inte vant mig än att hon sover ensam där uppe och jag sitter själv i soffan nere, eller nu ligger jag ner 😉 


Efter hon vaknat så gjorde jag oss i ordning så åkte vi till Kumla, fixat present till maken som fyller år på onsdag och så handlade vi lite. Ska dock åka iväg imorgon med tror jag, handla inför helgens kalas, eller om vi ska ta det senare? Får se. 

Ska nog ta och fixa nattens flaskor snart och sen sova, man vet aldrig hur tidigt hjärtat tycker vi ska gå upp imorgon 😂😍



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: