Födelsedagsbarn ❤️

2015-10-28 @ 22:56:48 / Allmänt
Idag fyller min kära make 35 år, detta firade vi med att bjuda på äggröra, nybakta scones och kaffe på sängen 😊 och så lite presenter såklart! 
Tror iaf han blev lite förvånad och överraskad 😊👌🏼 


Och sen skulle lillhjärtat ha lite frukost med, tänkte vi skulle gå ut och gå efter så hon fick somna i vagnen men hon hann somna i min famn ❤️ dock tog hon bara en tupplur och vaknade efter en liten stund så vart ändå en promenad sen. Drog med pappan ut och, vart 80 min iaf 👍🏼 


Tony lovade också att vi skulle göra detta till en veckogrej, ta denna tur någon av dagarna varje helg 😊 hoppas han håller löftet 😂 

På eftermiddagen fixade vi lite här hemma, jag har hängt upp lite foton osv sen kom jag på bara sådär att vi kanske kan ta bort ena sidan på spjälsängen och ha bredvid vår säng, sagt och gjort 😊 Tony har fixat så den blivit lite mer stabil med utan den sidan. Var också och köpte en tjockare madrass med så hon kommer upp lite, vår säng är rätt så hög. 
Än så länge rullar hon inte runt, så antar detta är säkert tillsvidare iaf 😊 
Hon somnade faktiskt däri och sover än där, får se hur natten går! Blir lite krångligare för mig att ta mig upp och hämta flaskor till henne och så är hon numer på andra sidan än vad vi är vana vid. Men detta är ju värt ett test, kanske sover superbra alla tre? Vi får se ❤️ 

Just, fick lite rolig post igår! Två små paket. 
Första innehöll en fin dregglis och en napphållare:


Och andra paketet är inför dopet:


Doprosett och matchande napphållare 💕 superfint! 

Fick även hem hennes dopskor häromdagen, tänkte hon skulle ha dessa godingar på sig 😊 


Så söta! 😍 

Imorgon är vi själva hemma igen, blir nog promenad på förmiddagen om vädret tillåter och sen lite fix inför helgen. Blir ju lite kalasande här då 😊 nu ska jag göra min dotter sällskap i drömmarnas värld, godnatt! 😴



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: